sobota, 18 lutego 2012

Multi

Może się zastanawiacie jaki mam nick na multi? To już mówię - LoveWolves185, ale często gra mi się zacina (zwłaszcza przy polowaniu), więc rzadko gram. No i z anglika też nie jestem zbyt dobra, więc wolę pisać na gadu gadu. Chyba sobie jednak założę nowe konto z "bardziej polskim nickiem". Jestem prawie zawsze czarnym wilkiem, ale czasami jestem białym lub rudym.
____________________________________________________________________
Będzie następna część opowiadania jak "dostanę napływ weny" xD













To tyle, Karciak :P

4 komentarze:

  1. A mi się nie włącza multiplayer, ani mi nie chcą konta zaaktywować :( A koleżance ( dzień wcześniej ) zaaktywowali

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też sobie zrobie multipleyera, może sie spotkamy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też sobie zrobie multipleyera, może sie spotkamy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też sobie zrobie multipleyera, może sie spotkamy ;D

    OdpowiedzUsuń