niedziela, 5 lutego 2012

Bull elk

No, więc dużo osób twierdzi, że zabicie bull elka jest bardzo trudne i można to zrobić tylko na multi.
Sprzeciw ! ;D Ja zabiłam dzisiaj bull elka na singleplayer i wcale nie było trudno. To może powiem jak to zrobiłam.

Biegłam za bull elkiem gryząc go razem z partnerem. Chyba z 6 razy wtedy zabił mojego partnera, ale spoko on po kilku sekundach się ocknie i ożyje mając max życia. Kiedy mi już  życia zabrakło, a bull elk miał tylko połowę, poszłam do najbliższej padliny zapamiętując drogę.  Napełniłam sobie cały pasek, a potem biegłam w trybie zapachów stronę w której widziałam bulla. Nawet zbyt daleko nie odszedł... Wtedy jak błyskawica rzuciłam się na niego z pomocą partnera zabiłam go! Oczywiście on mnie i tak prawie nie zabił, ale go zabiłam! Yeach!


Dla ciekawskich: grałam samcem Figo (strenght-0.3, stamina0.0, speed0.4)

A na dowód fotki :P
Yuhu! Thx Szila, bez ciebie Figo by nie dał rady :D


















Yyyy... kojot zepsuł tą chwilę xD















Mój championek <33


















Ooooo wygląda jak heros, to główne zdjęcie upamiętniające ta chwilę ^^


















Figuś może z sobie z satysfakcją zajadać tego bulcia ;)



















To na tyle, bye :*
I nie zezwalam zgody na kopiowanie fotek !

2 komentarze:

  1. sama robisz zdjęcia? jeśli tak to czadowe są jestem twoją fanką supcio jesteś i u mnie jesteś na 1 miejscu w wolfquest

    OdpowiedzUsuń