czwartek, 16 lutego 2012

Brązowe szczeniaki

Tytuł mówi sam za ciebie chodzi o brązowe szczeniaki. W Survival of the pack były rożne kolory, które w dość znacznym stopniu zależały od maści rodziców, ale już w Survvial od the pack deluxe rodzą się tylko brązowe. Te brązowe mi się strasznie nie podobają i chciałabym mieć chociaż szarego. I to chyba nie tylko ja mam taki problem. Jakich kolorów by rodzice nie byli i tak szczeniaki będą brązowe i to wszystkie. 






























Jak widać wyżej wszystkie są koloru ciemnobrązowego pomimo, że matka była ruda, a ojciec biały. Znalazłam w necie zdjęcie białego ślicznego szczeniaczka o pięknych niebieskich oczkach. Ach marzy mi sie taki ;)
 

5 komentarzy:

  1. A ja miałam trzy brązowe i jednego BIAŁEGO, z którym doszłam do końca gry :))
    Po prostu zrobiłam krok po kroku to co na pewnym znalezionym filmiku na YouTube i dlatego miałam albinoska... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja albinoska uzyskuje chodząc z nim po moim terytorium aż natknę się na innego wilka i wtedy z nim gadam a szczeniak biały :).Jeśli zrobiłaś to inaczej odpisz jak.

      Usuń
  2. Mnie też trapi ten problem że wszystkie szczeniaki u mnie (prócz albinosa bo zawsze robię) są brązowe. Nie wiem kompletnie co robić. U mnie matka zawsze miała a ojciec zależy ale zwykle też biały. Bez sensu trochę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiem jak zrobić ładne, kolorowe szczeniaczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Utop wszystkie szczeniaki wiem smutne jak ci się odrodzą będe miały kolory rodziców :d

    OdpowiedzUsuń