sobota, 31 marca 2012

Multiplayer - wyjaśnienia

WolfQuest od początku istnienia, we wszystkich wersjach miał i ma opcje zarówno Single player jak i Multiplayer. Te dwie opcje od siebie się dosyć różnią, choć cel gry jest niezmienny - przetrwanie w dzikim świecie. Dzisiaj notka będzie właśnie o multi.














Najpierw rejestrujemy się tutaj: Klik

1. Jak włączyć grę multiplayer?
Jak zwykle otwieramy wq, ale tym razem wybieramy opcje multiplayer. Następnie tak jak w singleplaer robimy wilka, ale zauważcie, że w miejscu gdzie wpisywało się imię naszego wilka pisze "[your forum name]". Jak już skończycie robić wilka to klikacie "Join game". Potwierdzacie regulamin, czyli dajecie "I agree to these rules".

Wtedy mamy 4 opcje:

New Open Game - Nowa otwarta gra (tworzysz nową grę do której wszyscy mogą dołączyć)
New Private Game - Nowa prywatna gra (tworzysz nową grę do której, aby dołączyć trzeba znać hasło)
Join Open Game - Dołącz do otwartej gry (dołączasz do kogoś gry)
Join Private Game - Dołącz do prywatnej gry (dołączasz do kogoś gry, ale musisz znać hasło)

2. Co można wybrać tworząc grę?
Porę dnia(która jest niezmienna): Dawn(świt), Afternoon(popołudnie), Dusk(zmierzch) i Midnight(północ).
Chat: Lexicon chat(możesz pisać co chcesz, ale po angielsku), Phrase chat(ograniczenie do pewnych słów i zdań) i Disabled chat(brak chatu).
Miejsce: Amethyst Mountain, Slough Creek i Slough Creek with Snowpack(slough creek zimą).
Ilość graczy(włącznie z tobą): 2-5


3. Czym się różni single od multi?
Na multi:
-Gra się z innymi graczami z całego świata,
-Nie można mieć szczeniąt, partnera i terytorium,
-Pora dnia i roku jest nie zmienna, więc da się tylko leżeć i nie można spać,
-Można się komunikować z innymi graczami poprzez chat,
-Nie można zapisać gry - gra na multi jest "jednorazowa" i po zamknięciu wq, trzeba tworzyć znowu nową watahę lub dołącz do jakiejś,
-Nie ma misji,
-W grupie jest więcej zabawy i łatwiej się poluje,
-Kiedy naciśniesz K wilk zachęca do zabawy,
-Kiedy wyjesz pojawia się okienko "Join" i za wspólne wycie lub zachęcanie do zabawy można otrzymać bonus.















_______________________________________________________
Tą notkę dedykuje kamilixd:

"HEJKA! MAsz super blog :-) Mam do ciebię taką prożbę... mogła byś założyć mi paczkę? PRIZZZZ
Ja jak założe to potem nie moge wbić...prosze założysz? Ja za to będe cię kometować co? PROSZĘ!
a tak wogule to ja jestem z bloga
http://wolf-guest-i-my.blogspot.com/"

Nie założę Ci paczki, bo to jest bez sensu - tak jak mówiłam, gra jest jednorazowa i naturalnie, że nie możesz później wbić. Jak założysz paczkę i wejdą jakieś osoby do niej to jak ty wyjdziesz z gry to ich też wtedy wywali, jeśli znowu będziesz chciała grać to musisz znowu robić paczkę lub dołączyć do jakiejś istniejącej w danym momencie. Między innymi tym multiplayer różni się od single, że gry nie da się zapisać i za każdym razem grasz "od nowa". Mam nadzieje, że pomogłam i zapraszam do odwiedzania oraz komentowania mojego bloga. :)  

9 komentarzy:

  1. Kocham twój blog o Wolf Quest i moja koleżanka Martyna dzięki temu blogowi udało mi się z Martyną otworzyć multiplayer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, właśnie prowadzę tego bloga, żeby komuś pomóc. c;
      I pozdrów Martynę. xdd

      Usuń
    2. Wszystko ok , masz super bloga itd. Kocham Wq i gram w to od poaczątku istnienia tej gry, ale po długiej przerwie w graniu dopiero założyłam konto, miałam już na multiplayerze szczeniaki. Tyle , że w jakis sposób pomogła mi w tym najlepsza przyjaciółka. Gra tak samo długo, ale zdażyła sięjuż w tym bardziej zagłębić, jak tylko dowiem się , jak to się robi to napisze ...

      Usuń
  2. Ludzie pomocy jakie coś w górnym lewym rogu?
    Wpisałam wszystko co mogłam ale nic nie pasuje i nie mogę grać na multi :((.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra udało mi się mam konto na wolf quest :). Juhu!

      Usuń
  3. A jak juz masz to tylko powiem ;) Instrukcje jak jsteś w register wq to masz nick powtorz 2 razy e-mail .. 2 razy haslo i dalej nic nie zmieniasz a na samym dole trzeba podasz 2 pierwsze litery tutilu gry wq to wiadomo ze Wo ;D
    Ja mam konto..! nazywam sie: wolfestka chodzcie jestem na join open game ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog strasznie pomaga, nie znam zbytnio angielskiego i myślałam, że można mieć dzieci na multi w WQ. ;p Dzięki Tobie wiem, że nie można, mam konto nazywam sie CreazyWolfPL jestem zawsze po 21 na grze a czasami wcześniej więc wchodź może pogramy. ;D

    OdpowiedzUsuń