poniedziałek, 12 marca 2012

Ruchome piaski

Mam chyba w Slough Creek ruchome piaski. ;/ Czyli kolejny bug w WQ.
Wchodzę sobie do takiego jeziora w Slough Creek, chwilę w nim łażę,a potem wychodzę z niego i stawiam kilka kroków. Bum, mam ruchome piaski! Mój wilk zaczyna się zapadać chociaż jest już na ziemi, a nie w wodzie i do tego nie mogę biegać, ledwo z resztą chodzę. Coś mi się chyba tam popsuło z jeziorkiem, bo bug polega na tym, że jestem w wodzie, ale nie jestem. Po prostu pływam na lądzie xD
















  














Tam wyżej ugrzęzłam tylko po łapy, a tutaj zaraz utonę O.o















Ten błąd zdarza mi się tylko tutaj:

















A jak już mówimy o wodzie to 2.5 myśleli, że efekt ruchomej wody będzie realistycznie wyglądał i w ogóle, ale nie wyszedł im za dobrze. ;/
Byee

3 komentarze:

  1. wiem mam problem w tym samym miejscu XD. Jeszcze mój wilk chodził po wodzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taki problem przy podkowie (Old Oxobow). Niby jestem poza wodą, ale mój wilk jest w ruchomych piaskach. Toną mi tam szczeniaki :(. Tam gdzie pokazujesz jeszcze nie byłam ;P, a gram od dość dawna.

    OdpowiedzUsuń