piątek, 16 marca 2012

Elki i ich błędy -.-

Ta notka będzie poświęcona elkom i tylko elkom, a raczej ich błędom i innym rzeczom powiązanych z elkami. ;/
Ciekawostka: Wszystkie przedstawione błędy zdarzyły mi się tego samego dnia, a dokładniej dzisiaj. :P


1. Elki w ciąży.
Niestety, ale na wolfquest nie ma małych elek, ale są za to elki w ciąży. I to nie jest mój błąd, bo nie tylko mi się takie zdarzają, ale wszystkim graczom. W ogóle to nie jest błąd, bo nie sądzę, aby błąd sprawił, że poszczególne elki miały większy brzuch i to tylko samice. Jak rozpoznać taką elkę? Kiedy elka jest żywa lub jest nietkniętą padliną to tego nie widać, ale jak ją zaczynamy jeść to wtedy widać o wiele większy brzuch niż u zwykłych elek. Takie elki są zarówno w Slough Creek jak i w Amethyst Mountain.

Zwykła elka:













Elka w ciąży:





















2. Wyjaśnienia w sprawie "psa".
Otóż na zapytaj.com.pl pojawiało się pytanie o wolfquest nawiązujące do "psa". Najpierw człowiek teraz pies, ten świat w ogóle schodzi na psy. xP

"Słuchajcie gram w WQ i co widzę coś co przypomina psa i chodzi koło Douglasa. Spujrzcie na screena i odpowiedzcie na moje pytanie! Wydaje mi się że to pies ale nie wiem czy na pewno bo się oddalało i nie mogłam go dogonić."

Dała ten screen:














Osobiście uważam, że to nie był pies (o ile tam w ogóle coś było) tylko elka, ewentualnie kojot. Elki właśnie tak wyglądają z daleka, ciekawi mnie też to co tam robiła elka  w douglasie no, ale mogła ją w sumie zagonić lub to błąd. A tak w ogóle to czemu to zdjęcie jest takie jak to ja mówię spikselowane? Może je specjalnie tak powiększyła, żeby to wyglądało jak pies. Ostatecznie zostaje przy opcji, że to dorysowała choćby w paincie-.-

A to moje "psy". Tak właśnie wyglądają elki z daleka...


















A kiedy się podejdzie... to widać, że to elka!














3. Liczne stado xD
Goniłam sobie dzisiaj za elkami, no i wpadałam na inne stado, potem te stada się "połączyły", no i wyszło jedno mega stado. xP

Widzicie te elki, trochę w oddali...? Tam biegną blisko siebie takie dwie elki, a koło nich stoi bull elk 2, jeśli się dobrze przyjrzycie ;)
 





4. Latający bull. :P
Dzisiaj sobie grałam sama na multi i sama zabiłam bulla. Niby "yay!", no i powód do dumy. Ale co z tego jak bull mi odleciał? xD Jeszcze kiedy żył zaczął latać. Ale na szczęście latał nisko, więc go gryzłam, potem go zabiłam i ja oraz jego padlina byłyśmy w powietrzu. Co gorsza, nie mogłam jej jeść! Kiedy odeszłam od padlina to zeszłam na ziemię i to dosłownie oraz niedosłownie. Znów podeszłam do padliny, no i ponownie byłam "ptakiem". Ugh najpierw ruchome piaski, teraz latanie, no co jeszcze?   Zauważyłam, że takie błędy zdarzają mi się przy tych samotnych, wielkich drzewach.

Zauważcie, że trawa jest mała, bo patrzę na nią z góry...














A teraz zeszłam an ziemię, ale bull elk lata. Widzicie, jestem na ziemi, więc trawa jest duża...



















Szkoda tylko, że nie zrobiłam jak bullek jeszcze żył, ale latał. No cóż, w ogóle nie myślałam wtedy o tym :P
To tyle, byee

4 komentarze:

  1. wydaje mi się,że screen "PSA" to kojot :/
    _Alayna_ to mój login zaprro...

    OdpowiedzUsuń
  2. To one są w ciąży? Jest coś takiego wogóle możliwe w wolfquest?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ten "pies" o jeśli można go tak nazwać to zwykłam przeróbka w paint'cie bo prawdziwego psa w wolfquest nie da się zobaczyć ale da się go usłyszeć i to na farmie.

    OdpowiedzUsuń