czwartek, 29 marca 2012

Obrazkowo :D

Znalazłam kilka bardzo fajnych screenów, które kiedyś zrobiłam, ale jakoś nie dałam na bloga.... W niektórych chodzi tylko o piękne tło, a w innych o całość. ;)

Skok.


















Ładne tło, a wilk przez bug zanurkował. xd














Szczeniaczki uciekajcie! Jaskinia płonie! xp
Ten widok jest według mnie po prostu cudowny *_*














Pożar.





















Wilcze wycie. ^^




















Uwielbiam te żółte drzewka i w ogóle Grassy Plain. ;P




















Przepaść....



















Radzę je powiększyć (klikając na nie), bo w pełnej okazałości są najładniejsze. ;]
Karciak. - Byeczki ^^

3 komentarze:

  1. HEJKA! MAsz super blog :-) Mam do ciebię taką prożbę... mogła byś założyć mi paczkę? PRIZZZZ
    Ja jak założe to potem nie moge wbić...prosze założysz? Ja za to będe cię kometować co? PROSZĘ!
    a tak wogule to ja jestem z bloga
    http://wolf-guest-i-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W mojej najnowszej notce napisałam Ci wyjaśnienia...

    OdpowiedzUsuń
  3. To ostatnie zdjęcie jest supcio!

    OdpowiedzUsuń