czwartek, 22 marca 2012

O jamach

"Den", czyli jama, nora, legowisko... mówcie jak chcecie. Tak jak się domyślacie notka będzie o jamach!
A, więc opiszę wam wszystkie jamy i to co z nimi związane!

Jak znaleźć jamę?
Na mapce masz zaznaczone zielonymi kropkami wszystkie dostępne jamy(jeśli masz wystarczającą liczbę punktów to odblokuje ci się czwarta jama i wtedy będzie znaczona na mapie).

















Czy jeszcze coś oprócz mapki pokazuje gdzie znajdują się jamy? 
Tak. Na kompasie także są zaznaczone i jak jesteś blisko jakiejś jamy to pokazuje się komunikat "Nearby den".













Skoro czwarta jama jest za punkty to jak je zdobyć i ile muszę ich mieć?
Ja zdobywałam punkty jeszcze w Amethyst Mountain polując razem z partnerem. Najlepiej polować na elki(100 pkt) lub byki(chyba 482 pkt), ewentualnie na kojoty i króliki(chyba ok 20 pkt), choć o wiele dłużej zajmuje. Punktów trzeba mieć przynajmniej 29 000.


Jak sprawdzić ile mam punktów?
Jeśli jesteś w Slough Creek to masz przy pasku energii i życia licznik punktów, a jak w Amethyst Mountain to musisz esc-->pack stats-->experience

















Co się stanie jak będę przy jamie?
Pojawi się komunikat i możesz wybrać "Make is my den" lub "Keep looking". Jeśli chcecie, żeby to było wasze legowisko klikacie to pierwsze, a jeśli się zastanawiacie, chcecie tylko zwiedzić czy coś to klikacie to drugie.

A teraz jamy ^^

Saddle Meadows.
Opis: Podstawowa jama z kilku kamieni.
Ciekawostka: Zawsze jakoś zakładam tam legowisko, bo jest najbliżej.
















Aspen Heights.
Opis: Podstawowa jama z wielkich głazów.
Ciekawostka: Pomimo pogody kwitnie tam ładny, różowy kwiatek. xD Nie znam się zbyt dobrze na kwiatach, ale nie sądzę, żeby to był przebiśnieg.
















Bison Peack Cutoff.
Opis: Podstawowa jama z drzewa o wielkim korzeniu. Po obu stronach jamy są kamienie.
Ciekawostka: Z daleka można ją rozpoznać wśród drzew, ponieważ jest nieco wyższa o normalnych drzewek. Ta jama bardzo przypomina sekretną jamę.






















Slough Creek.
Opis: Dodatkowa jama z drzewa za 29 000 pkt.
Ciekawostka: Przy tej jamie jest bardzo dużo padlin w porównaniu do innych, ponad to wszystkie padliny są dosłownie przy jamie, więc nie trzeba daleko biegać, żeby coś zjeść.Niestety co się z tym wiąże kojoty gdy pojawiają się przy padlinie są bardzo blisko naszych szczeniąt. Dzisiaj pierwszy raz miałam tutaj legowisko i pokazał się filmik z kojotem, zobaczyłam kojota niedaleko i myślałam, że to ten... Zabiłam go, ale okazało się, że tam były dwa kojoty i w tym czasie drugi zabił mi szczeniaczka. :'( Ale dzięki temu, że było dużo kojotów to dziwnie szybko przeszłam misje 'obroń swoje młode'.






















Do tego przy tej jamie miałam dziwny błąd;
Misiek zaczął grzebać w ziemi, tak grzebać. O.o Podeszłam bliżej, bo na mnie nie reagował i tam nic nie było, po prostu grzebał w ziemi łapą.
















To tyle o jamach ;)
Byee

6 komentarzy:

  1. Witam! Masz super bloga, uwielbiam grać w Wolfquest, ale...Mam pytanie. Jaką masz część, ponieważ ja gram na 2.5 i moja mapa wygląda zupełnie inaczej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znalazłam w internecie takie informacje na temat "Jak szczenięta zachowują się przy jakiej norze"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej lubie pierwszą jamę

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam błąd z tym niedźwiedziem xD Tylko mi on grzebie w ziemi dosłownie obok nory o.o Boję się trochę czy się nagle nie odbuguje i nie zje młodych :'(

    OdpowiedzUsuń
  5. też się boje ale przy mnie były 3 niedźwiadki!!!

    OdpowiedzUsuń