sobota, 28 kwietnia 2012

Biedny szczeniaczek ;(

Dzisiaj będzie notka o Lolku(grałam rodziną Lolów) - moim szczeniaczku w wq ;3
Biegłam sobie z Lolkiem w pysku do padlinki, no i wpadłam na wilka, którego nie zauważyłam. Zaczęłam z nim walczyć, ale przestałam bo miałam bardzo mało życia, a musiałam przecież dać jeść młodym. Po walce mój Lolek zmienił kolor i był cały w takich dziwnych ranach. o_o Na początku był  taki ciemny brązowy (wiecie o jaki kolor mi chodzi), a stał się taki jakiś jasny. 




















































No nic, był wtedy po prostu jakimś szczeniakiem zombie.
Ale jak włączyłam grę od zapisania to Lolkowi się te rany "zagoiły" i znów był ciemnobrązowy. C:
____________________________________
A i jeszcze takie info:
Ściągnęłam sobie wq od nowa z pewnych powodów, ale tym razem mam serwer drugi jakby ktoś chciał ze mną pograć. ;3 A no i mam też nowe konto, bo pomyślałam, że LoveWolves185 jest strasznie długie no i niezbyt fajne jak na imię wilka. Nazywam się teraz Pineberry, ale też będę czasami grała na starym koncie.
Paaaaaa.

4 komentarze:

  1. też mam konto na serwerze 2. Możemy pograć . c: jestem Exmoor12321, a jak coś to nie bój się The Burn, bo dzieje siętam źle tylko wtedy kiedy masz starszą wersję, ja np mam 2.5 i nic mnie tam nei spotkało :c ale na SC można poszukać śladów człowieka c:.
    btw . niestety nie mogę robić prywatnych i otwartych gier . :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz zjem Ci mózg :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się tak zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też miałam szczeniaka zombie. Położyłam się spać z popołudnia na ranek i potem jak się obudziłam zapisałam grę. Potem weszłam ponownie i szczeniak zombie został.

    OdpowiedzUsuń