środa, 17 lipca 2013

Info

Jak tam moje małe wilczki na wakacjach? ;3
U mnie ogółem spoczko, prawie cały czas jestem u kuzynki. Dopiero dzisiaj udało mi się usiąść przed moim kompem. Do domu wróciłam tylko na parę dni, bo chyba w niedzielę znów wyjeżdżam. U kuzynki codziennie grywam sobie w badmintona. Kurcze, te wakacje się za szybko kończą. Żądam 3 miesięcy wakacji. x.x Zresztą nie ważne, nie będę przynudzać.
No to coś do was; mam kilka pomysłów, żeby wskrzesić tego bloga.

~  Opowiadanie.
Pamiętacie jeszcze Wolf's Life? Mogłabym je kontynuować... tak jakby. *robi przebiegłą "lisią" minkę* >:D

~ Galeria. 
Co wy na to, żeby powstała galeria? W takowej galerii znajdowałyby się  wasze screeny z gry. Mogłabym podać mail, na który moglibyście je przysyłać. Nawet czasami może pojawiałyby się w postach (oczywiście byłoby podane od kogo je dostałam).

~ Poradniki.
Jak widać powstała kolejna strona w blogu, czyli "poradniki". Kilka już tam jest, ale może macie pomysł na jakiś nowy. ;)

~ ...
A może macie jakieś inne, ciekawe pomysły? Chętnie wezmę te, które mnie zainteresują pod uwagę.

Tutaj potrzebuję waszego odzewu. Piszcie w komentarzach co myślicie o tych propozycjach i czy chcecie te rzeczy. Jestem ciekawa waszych opinii. 

Tymczasem w Wolf Quest...

Eeee... a to nie miało lato teraz być? ;o

 

9 komentarzy:

  1. Właśnie wróciłam i miałam w planach napisać do Ciebie, co mogłabyś zrobić, bo widziałam, że już kilka razy narzekałaś na brak pomysłów. ;) No więc, uważam, że galeria to świetny pomysł, tak samo, jak poradniki. A opowiadania nie mogę się doczekać, bo naprawdę masz talent. :) Mogłabyś też zrobić coś jak karty postaci, tzn. opisy wilków którymi grasz najczęściej, bądź drzewo genealogiczne. Widziałam też na innych blogach komiksy zrobione ze screenów z WolfQuest, to też fajny pomysł. No ode mnie to tyle, bo muszę napisać nową notkę na blogu (którego i tak nikt nie czyta TT-TT). ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę w coś takiego jak 'talent' (zresztą jeśli nawet istnieje to i tak go nie mam xd), ale dzięki. ;) Posatram się je nadal pisać. Już robiłam coś w typie komiksów tzn. dodawałam zdjęcia przy każdej akcji, a tekst po prostu pisałam, ale wyszło takie dziadostwo, że to usunęłam. ;_; Co do wilków to co chwilę je zmieniam i stare usuwam, a moja biedna Pineberry miała już w taki sposób wiele wcieleń. Jednak mogę to rozważyć i zrobić coś w tym stylu. Tak w ogóle to dzięki, że jako jedyna mi napisałaś jakieś propozycje i, że w ogóle czytasz tego bloga. Wielkie dzięki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój blog jest świetny! ;3 Będę go polecać, może wkrótce zacznie go odwiedzać więcej osób! ;33

      Usuń
    2. Ten blog jest miodzio. Superaśny i galeria to super pomysł. I ja jestem za za "Wolf's Life"

      Usuń
  3. Hej, w końcu znalazłam bloga, który nie jest tworzony w roku 2008 lub np. 2010 tylko w 2013! I bardzo się ciesze. To będzie mój blog na który będę wchodzić codziennie:)
    Aha i tak ja ci polecam abyś zrobiła sobie konto na multi w WQ i dołączyła do jakiejś watahy lub zrób własną i opisuj wszystko na blogu, co robicie o czym mówicie. I dąż w kierunku takiego komiksu. Tyle że takiego co się dzieje u ciebie na multi.
    Byłabym wdzięczna gdybyś za ten komentarz weszła do mnie i również dała komentarz: http://galopem-przez-uczucia.bloog.pl/static,about,index.html?smoybbtticaid=6111df#blogHeader

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam także tutaj: my-world-of-wolves.blogspot.com

      Usuń
  4. Uważam że poradnik i opowiadania to dobry pomysł. Zapraszam również do mnie: www.wolf-quest-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń