piątek, 14 czerwca 2013

Poradnik: Kolorowe szczeniaki

I kolejny post z serii o szczeniakach.. xd
Zapewne znacie to zdj...


Bardzo znane, co nie? A gdyby tak.... szczenięta dziedziczyły kolor po rodzicach w 2.5?


stado białasów ;]

Tak - ten screen pochodzi z Surival of te Pack Deluxe! Ostatnio natrafiłam na świetny poradnik - video, o tym jak zrobić kolorowe szczeniaki w tej wersji (pokaże wam go na końcu). W ten sposób możemy mieć szczeniaki jakiekolwiek koloru.

Jak to zrobić?
1. Bierzemy szczeniaka i biegniemy z nim do najbliższej rzeki. Jak już będzie w wodzie to się skradamy (w+shift) dopóki on nie umrze. Robimy tak ze wszystkimi papisiami.
2. Wyskoczy nam komunikat, że straciliśmy wszystkie szczenięta i wybieramy "Restart with Pups".
3. Gotowe! Szczyle odziedziczyły umaszczenia po nas i naszym partnerze. :D

No to co powiecie na czarnego szczeniorka?


Nie podoba wam się? Osz, jesteście zue ludzie. Bardzo zue. >.< No to macie białasy.

I jeszcze inne. ;p
Szary i czarny

Rudziaki. ;3

A tutaj macie ten filmik:





Ano i jeszcze jak może zauważyliście powstała nowa strona na blogu: O WQ. Tam jest takie wszystko w jednym. Zapraszam do przeczytania i pać. c;

4 komentarze:

  1. Konbanwa! ;3 Twój blog jest fantastyczny! Jest bardzo fajnie prowadzony, dużo w nim porad, zdjęć, ciekawych opisów! A to tylko mała cząstka tego, co tutaj się znajduje! Dzisiaj też założyłam bloga (nikt na niego jeszcze nie wszedł T-T): http://my-world-of-wolves.blogspot.com/ i poleciłam na nim Twojego bloga! Byłabym wdzięczna, gdybyś na niego zajrzała! :) Bardzo bym chciała zagrać kiedyś z Tobą! Bardzo rzadko widuję takie fajne i ładnie prowadzone blogi. Widziałam też, że interesujesz się mangą, więc pewnie jesteś otaku. ^o^ Słowem, twój blog jest najlepszy! ~~(^o^)~~
    Yoroshiku, Mitsuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, staram się, aby był właśnie taki jak napisałaś. c; Nie martw się tym, że na razie nikt nie wchodzi. Ja swojego pierwszego komenta dostałam jak ten blog miał może... parę miesięcy(?). Zaraz wejdę na twojego bloga. :D Właśnie ostatnio szukałam jakiejś innej osoby, która nadal prowadzi bloga o wq. Tak, lubię czasem sobie poczytać jakąś dobrą mangę. Teraz czytam L-DK i Shingeki no Kyojin. =]

      Usuń
    2. Nie znam, ale zobaczę. :) Ja przeczytałam/obejrzałam dużo mang/anime, i właśnie miałam się zabrać za anime Highschool of the dead. Aktualnie czytam horror Doubt. :D

      Usuń
  2. super blog :)) dzięki tobie prawie wszystko mi wychodzi ;D zycienali.blogspot.com
    a to jest mój blog, zapraszam ;** pozdro

    OdpowiedzUsuń