środa, 10 października 2012

Gangnam style xd

Hej. xd
Może znacie Gangnam style? Z resztą kto tego nie zna? ^^

A jak nie wie co to (w co wątpię O.o) to macie:
http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0


My to w szkole cały czas śpiewamy i tańczymy. xdd

A teraz opowiem wam pewną historię z mojego wolfquest. ;p
Pewnego dnia wilczyca o zacnym mieniu Aura postanowiła znaleźć swojego partnera i założyć z nim rodzinę... Po nieudanej próbie w Grassy Plain postanowiła spróbować w Soda Butte Vista. Już była bardzo blisko kiedy na jej drodze pojawił się niedźwiedź... tańczący Gangnam style.










Dobra, a tak na serio  to po prostu ten niedźwiedź się na tym pagórku dziwnie zaciął i wyglądało to jakby tańczył. Nie mam frapsa czy czegoś podobnego, więc musiałam zrobić kilka screenów i połączyć w gif. ;/

Jak widać nie tylko u mnie miśki czasami mają ochotę sobie zatańczyć Gangnam Style ;d







A czy u was też czasem misiek chce potańczyć? Piszcie!

2 komentarze:

  1. Wiesz co ja też miałam gam gam style miśka no i tak śmiesznie tańczył nakręciłam ten filmik z muzykom ninja tuna do tej muzyki no to buło super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem to najlepszy blog w Wolf Quest:) Seerio!! Świetnie go prowadzisz i mam nadzieje, że go nie usuniesz. A co do Gangnam Style w stylu miśka to u mnie jeszcze nie tańczył:( W internecie jest mnóstwo wpisów o tym,że będzie Wolf Quest 3, co o tym myślisz? Bo ja niedawno wysłałam e-mail do admina dotyczącą Wolf Quest 3, teraz czekam na odpowiedź. Dzięki za twoje bezcenne porady dotyczące gry, bardzo mi pomogłaś:)Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń