niedziela, 22 stycznia 2012

Polowanie

1. Zając
  • Można go zabić jednym ugryzieniem.
  • Kiedy go ugryziesz nie wyda żadnego dźwięku.
  • Aby go wytropić trzeba iść po pomarańczowym śladzie.
  • Jest bezbronny.
  • Jest słodziutki, mały oraz kicając nawet dość szybko ucieka ^^


Króliczek <33













Króliczek zabity :(















2. Kojot
  • Można go zabić kilku ugryzieniami (chyba 3).
  • Kiedy go gryziesz piszczy.
  • Aby go wytropić trzeba iść po zielonym śladzie. 
  • Jest bezbronny.
  • Jest chytry, sprytny, zabija szczenięta, a kiedy go gonisz często robi uniki i skręty. Nie można go zjeść.


Pogoń za kojotami ;/















Zabity kojot :D

















3. Elka (karibu)
  • Trzeba ją trochę pogryźć, żeby ją zabić.
  • Nie wydaje dźwięku jak ją gryziesz, ale jak się bijasz zębami to jest takie "chrupnięcie".
  • Aby ją wytropić trzeba iść po różowym śladzie.
  • Żeby się obronić kopię oraz trochę wierzga, aby "odczepić" wilka. 
  • Szybko ucieka, samce (bull elki) są bardzo waleczne i tylko w watasze na multi da się je zabić.
  • Padlinę elki można znaleźć idąc do "różowego dymu". 

Pogoń za elkami (ten rogaty to bull elk) :)















Razem z partnerem zjadamy upolowaną elkę ;)
4. Niedźwiedź grizzly
  • Raczej nie można go zabić, bo prędzej on ciebie zabije zanim w ogóle go ugryziesz
  • Jak już ci się uda go ugryźć to zaryczy.
  • Aby go wytropić należy iść po niebieskim śladzie.
  • Atakuje łapą, a jego ciosy są porządne.
  • Ucieka zwykle szybciej od wilka, zabija szczenięta oraz potrafi stanąć na dwóch łapach. 

Niedźwiedź -.-



















5. Orzeł
  • Nie można go zabić ani ugryźć.
  • Porywa szczenięta z lotu, potrafi je nawet wyrwać wilkowi z pyska.
  • Pojawia podczas podroży ze szczeniakami, nadlatuje i próbuje porwać szczenięta.  

Nienawidzę tego orła -.-"
















Jeszcze Polacy, bo jakoś w innych krajach  nic o tym nie  mówią o jakimś "człowieku". A dokładniej czarnej plamie zabijającej wilki. Niektórzy twierdzą, że uciekł z rancza. Ja osobiście go nie widziałam i traktuje go jak błąd karty graficznej lub wymysł Polaków.

8 komentarzy:

  1. To nie prawda że samca karibu nie można zabić w pojedynkę [na single player]. Sama go zabiłam. Miałam co prawda do pomocy partnera, ale robiłam to sama ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SKOPIOWANE Z BLOGA wolf-quest-my-life.blogsport.com

      Usuń
    2. Prawda, z partnerem zabicie samca to pestka! Chyba, ze ktoś ma słabego wilka i mało doświadczenia...

      Usuń
  2. To zostało skopiowane z bloga wolf-quest-my-life.blogsport.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Elk to znaczy łoś, ale ja sądzę, że to są jelenie -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojota trzeba gryźć pare razy. Zależy jakiego masz silnego wilka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Adres, który podajecie, to mój blog i widnieje on również na górze waszej przeglądarki... W ogóle to chodziło mi o wklejanie tego na blogi, którego kopiują z mojego, a nie na mój, bo to nie ma sensu.

    PS akcja z kopiowaniem tamtej użytkowniczki już dawno została rozwiązana. ;)

    OdpowiedzUsuń