niedziela, 16 marca 2014

Return of the Pack

Mam złą wiadomość. Nowego WQ już nie będzie. Ta gra utrzymywała się z marnych darowizn, więc podupadła i nie mają już funduszy na nowsze wersje. Ale głowa do góry! Grupka użytkowników zebrała się i postanowili oni stworzyć grę podobną, ale wzbogaconą o nowe elementy. Gra ma nazwę Return of the Pack (link do strony gry), czyli w skrócie ROTP.

M.in. ma zostać dodana nowa mapka, na którą przeniesiemy się po wychowaniu szczeniąt, a także stopniowe przechodzenie z jednej pory dnia do drugiej.

Tutaj zapraszam na blog Shadow, na którym możecie dowiedzieć się, co dokładnie zostało i zostanie dodane.

http://shadow-return-of-the-pack.bloog.pl/

Natomiast tutaj możecie pobrać grę.
http://returnofthepack.org/viewtopic.php?f=12&t=104

Jest to na razie demo, a dema mają to do siebie, że za dużo w nich nie ma. ;) Możecie sobie po prostu pochodzić po odświeżonej mapce i podziwiać nowe animacje. Mnie osobiście zauroczył ruch liści i o wiele ładniejsza, falująca woda. Czekam jednak z niecierpliwością, aż dodadzą demo z wilkami. :D Z tego, co widziałam to ich wygląd ma zostać zmieniony.

A co z blogiem? Sama nie wiem. W WQ nie gram już od dobrych miesięcy, bo nie mam czasu i gra się po prostu mi znudziła. Może jeśli zobaczę co nieco więcej komentarzy to czasem coś naskrobię.

Na koniec dodaję filmiki ukazujące grę.


16 komentarzy:

  1. 1. Masz super blog.
    2. Super! Nie mogę się doczekać pełnej wersji ROTP.
    3. Śledze twojego bloga od 1.09.2013

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje. ;3
    Szczerze to myślałam, że pod tym postem nie będzie żadnego komentarza lub jakikolwiek pojawi się po dłuuugim czasie. A tu proszę. To dla mnie wielka zachęta i przyjemność widzieć takie rzeczy. Jeśli zobaczę więcej komentarzy to może pojawi się post ze screenami lub recenzja nowej grafiki.

    OdpowiedzUsuń
  3. To fajnie. Nie mogę się doczekać :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będzie następny ,,wolf's life"

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać zarówno Wolf's Lide (czekam od sierpnia! ) jak i ROTP. Szkoda, że twórcy WQ nie mają już funduszy na nową grę. Szczerze to tez mnie juz znudziło ganianie za sarnami, szukanie zarcia małym potworkom i ta fabuła (partner, szczeniaki, koniec).
    A Twój blog jest świetny. Pozdrawiam. ♡☆♧

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz super bloga :) ROTP na pewno będzie super

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy Wolf's Life? Masz super bloga
    Jeśli ktoś z czytających chce to może wpaść do mnie na bloga ;) : http://wolfie-wolf-qest.blogspot.com/
    Jest to o wilkach,na razie zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym tylko chciała wiedzieć czy na tym całym ROTP są już te dorosłe małe wilki? czy jest tam nasz wilk z partnerem? Prosze o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie mają funduszy na nową grę, ale to dobrze, że choć tyle udało im się zrobić. Nie mogę się doczekać nowej wersji. Popieram poprzednie komentarze, że będzie fajnie, jak zrobią więcej zadań, nowe mapy. Mam nadzieję,że gra nie skończy się na przeprowadzeniu szczeniąt przez rzekę i na dotarciu do tej gwiazdki. Czy jest wiadomo kiedy pełna wersja gry wyjdzie?

    Pozdrawiam
    Hope, Jake i ich dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Super blog :)
    2.Zgadzam się z wszystkimi komentarzami.
    3.Nie mogę się doczekać nowej wersji WQ, a raczej ROTP♥
    4.Jak wyjdzie ROTP to proszę napisz o tym na blogu i powiedz gdzie i jak go pobrać:)

    ;)
    5.Jesteś SUPER ♥♥♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kochane-zwierzaki-gry.blogspot.com (to mój blog :) odwiedzi ktoś?)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się doczekać pełnej wersji gry.Tylko szkoda, że mają problem z uzyskaniem funduszy, a tak poza tym masz super blog. Mi się nie udaje zdobyć tyle wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej wejdziecie ktos na mój blog o Wolf Quest dopiero zaczynam http://wolfquesti.blogspot.com/ prosze chociaż jeden kom i gdyby ktoś umiał stworzyć mi szablon to poprosze oczywiście o Wolf Quest to prosze napisać w kom

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest przecież nowa aktualizacja gry. Wolf Quest 2.7 ma wyjść na tablety a po kilku msc na pc.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta wersja jeszcze nieistnieje więc jak ty niby przesłałaś demo ona wyjdzie pod kobiec października czyli za 10 dni i gra będzie płatna

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, już wyszło nowe WQ 2.7 i jest piękne. Mam o nim bloga, sooooo...

    OdpowiedzUsuń