poniedziałek, 21 stycznia 2013

Zapytaj mnie :D

Siema!
Nie mam zbytnio pomysłów na posta, ale chce wam tylko powiedzieć, że możecie mnie pytać tutaj o wszystko związane z wq:
http://ask.fm/Pinebery
Wiem, że w moim nicku brakuje jednego r, ale jakaś chyba Rosjanka mi go ukradła. >.<
Ale nie ważne, jak chcecie pytać to nie musicie nawet zakładać konta. ;3 Tylko proszę bez spamu typu: zajrzyj tam, skomentuj itd, bo to jest strasznie wkurzające, a ja tego i tak nie zrobię. I proszę, żebyście TYLKO zadawali pytania o wq, bo inaczej usunę konto i tyle. ;d Postaram się tam wpadać przynajmniej ze 2 razy dziennie.

ps. wiedzieliście, że tam jest ognisko?

Pam.;d
Pójdę se pograć w wq przy titanium albo she wolf (pozdro dla pewnej istoty). xddd


5 komentarzy:

  1. Chętnie cię popytam.^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Na dodatek to ognisko jest tylko zimą. Przynajmniej ja tak zauważyłam...

    Mój blog- wolfquestsuper.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę zobaczyć to ognisko:-]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam. :D Zobaczę. ;)

    Głupio mi się tak reklamować tutaj, ale błagam, choćby zajżyjcie:http://my-world-of-wolves.blogspot.com/ ~~(^o^)~~

    OdpowiedzUsuń