czwartek, 29 listopada 2012

All about us

Hello Żelo. xd
Ściągnęłam (już dość dawno, ale dopiero teraz chciało mi się o tym pisać ;p) program do nagrywania, a dokładniej Bandicam. Czy jestem zadowolona? Hm.. tak sobie, bo, żeby ci to zapisało to musisz sobie ustawić dokładną długość nagrywania chyba, że po prostu ja nie wiem jak to się robi. xd Ale poza tym jak później oglądam te filmy to mają strasznie złą jakość. ;c Myślałam nad frapsem, ale jednak nie będę płacić za program, który jest mi niezbyt tak w sumie potrzebny.   

Z nudów powstało takie coś.
UWAGA! Przed obejrzeniem tego filmu skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą  gdyż jeśli masz słabe nerwy zagraża to twojemu życiu lub zdrowiu. ;D







Przy łączeniu tych filmików w jedną całość miałam ciekawe przygody - najpierw WMW nie chciał mi go zapisać, więc się po prostu załamałam i zaczęłam walić głową w klawiaturę (dwie godziny życia na to straciłam!), ale wtedy wpadłam bardzo "genialny" pomysł. WMW ma taki podgląd filmu to włączyłam BCam i nagrałam go. xd Wszystko byłoby super gdyby nie to, że to jeszcze bardziej pogorszyło jakość. Do tego jeszcze przez przypadek dałam pauzę w nagrywaniu i dzięki temu film ma ścinkę na końcu. Ale liczy się to, że JEST.

Jeszcze mam drugą sprawę. Czasami zastanawiam się czy prowadzić dalej tego bloga, cóż max 1 komentarz i jak na długi czas od powstania bloga jakoś nie strasznie wielka ilość wejść. Ale tam spróbuję się nie poddawać jeszcze, za dużo w niego pracy włożyłam. A tak przy okazji to po namyślę włączyłam opcje, że anonimowi też mogą teraz dodawać komentarze... czyli jeśli nie masz konta Google to zaznaczasz anonimowy i dajesz komenta. ^^

Tooo..

2 komentarze:

  1. Masz super bloga. Nie kończ z nim bo nie warto. Myśle że dużo ludzi będzie go czytać podobnie jak ja :D. Naprawdę nie warto się poddawać ;) Jestem osobiscie fanką <3 pozdrawiam ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog lubię wolf quest masz konto?grasz na multiplayer?Jag by co to jestem dewer!

    OdpowiedzUsuń